Befecskendezős Motorok Szervize - Galéria - BmS Galéria
  

Fotó a műhelyről - 
	Ahol a motordiagnosztika nap, mint nap zajlik...
Fotó a műhelyről
Fotó a műhelyről - 
	Néhány diagnosztikai készülék.
Fotó a műhelyről
Fotó a műhelyről - 
	A 80-as évek elején az elsôk között kezdtük meg a benzinbefecskendezôs /injektoros/ autómotorok javítását, Magyarországon.
Fotó a műhelyről
Képek a műhelyről
Képek a műhelyről
Iroda
Iroda
Motorvezérlő rendszerek javítása - 
	Képünkön egy PD TDI dízelrendszer befecskendező porlasztói láthatóak.
Motorvezérlő rendszerek javítása
Műszerek - 
	Ma már rendkívül igényes körülmények között, élvonalbeli technikával dolgozunk. Autocom, Gutmann, Carman Scan, PicoScope, Fluke, Hermann műszerekkel.
Műszerek
Fotó a műhelyről - 
	 Mindig nagy gondot fordítunk munkakörnyezetünk tisztaságára, ez alól az udvar sem lehet kivétel.
Fotó a műhelyről
Dokumentálás - 
	Minden esetben fényképekkel dokumentáljuk a diagnosztikai lépéseket, ill. az elvégzett műveleteket.
Dokumentálás
Többcsatornás oszcilloszkóp - 
	Egy duplaszikrás gyújtórendszer vizsgálatának részletét látjuk egy négysugaras oszcilloszkóp képernyőjén. A többsugaras oszcilloszkópok a sporadikus hibák felderítése esetében nyújtanak felbecsülhetetlen előnyöket.
Többcsatornás oszcilloszkóp
Vezérlőegység vizsgálat
Vezérlőegység vizsgálat
Meghibásodott ECU - 
	Egy nagymúltú, sokak által megcsodált prémiumkategóriás autó motorvezérlö egységének gyászos vége. Egy ilyen esemény könnyedén átrendezheti a rövid (közép?) távú családi költségvetést.
Meghibásodott ECU
Porsche 911 K-lambda - 
	Néha bizony még egyes oldtimer modellek is térdre kényszerítenek minket.
Porsche 911 K-lambda
Befecskendező szelep tisztítás - 
	A befecskendező szelepek autóban történő tisztítása rövidebb, gyorsabb, azonban jóval kevésbé ellenőrizhető az eredmény.
Befecskendező szelep tisztítás
Légtömegmérő - 
	Egy nem optimálisan működő légtömegmérő jelentős teljesítményvesztést okozhat, nem is beszélve a környezetre gyakorolt hatásáról.
Légtömegmérő
EGR szelep - 
	Környezetvédelmi szempontból fontos alkatrész, ami azonban komoly problémák okozója is lehet.
EGR szelep
Turbó lapát törés - 
	Egy turbó kipufogó lapátjainak vizsgálata endoszkóp segítségével. Sok szerelési munkától menthetjük meg magunkat egy ilyen eszköz segítségével.
Turbó lapát törés
Kábelköteg hiba - 
	Jelentős kábelköteg problémákkal kűzdött az autó. Extrém esetben egy ilyen hiba igen veszélyes tud lenni, a jól látható zárlat mellett időszakonként akár kisebb szikrák is képződhetnek, ami egyértelműen tűz-, és balesetveszélyes lehet.  
Kábelköteg hiba
Számítógépes hibafeltárás - 
	Egy korszerû dízelmotor járásegyenlõség értékei soros diagnosztikai eszköz használatával.
Számítógépes hibafeltárás
Befecskendező szelepek - 
	 Egy központi befecskendező rendszerhez, két darab hengerenkénti, szakaszos rendszerhez, végül egy K/KE Jetronichoz.
Befecskendező szelepek
Párhuzamos teszt - 
	A párhuzamos teszt egy általunk sűrűn használt vizsgálati módszer. Segítségével olyan hibákat tudunk feltárni, amelyek a soros hibafelismerés elől teljesen rejtve maradnak.
Párhuzamos teszt
Párhuzamos teszt - 
	A párhuzamos tesztek eredményeit minden esetben átnyújtjuk az ügyfeleinknek.
Párhuzamos teszt
Elektronikus gyorsulásmérés
Elektronikus gyorsulásmérés
Gyújtótrafó - 
	Korszerű gyújtótranszformátor. A képen látható trafó hengerpáronként adja a gyújtóívet.
Gyújtótrafó
Járásegyenlőtlenség-teszt - 
	A járásegyenlőtlenség vizsgáló műszerrel az egyes hengerek közepes fordulatszámtól való eltérését lehet diagnosztizálni. A beillesztett ábrán az látható, hogy az összes minta átlagában a legjobban teljesítő henger (a második) átlagos fordulatszámváltoztatása 4/min értékkel volt magasabb, mint a gyújtási sorrendben előtte lévő negyedik hengeré.
Járásegyenlőtlenség-teszt
Régi és új vezérlőegység - 
	Itt lemérhető, hogy egy bő évtized a motorvezérlő elektronikák terén milyen méretcsökkenést hozott. A további csökkentés gátja a sokpólusú csatlakozó(k) méretigénye. A -geometriai méretre- kisebb BOSCH elektronikán 8 sorban 16, azaz 128 tü helyezkedik el, a nagyobb BENDIX ECU-n 35.
Régi és új vezérlőegység
Vezérlés - 
	Egy bonyolultabb szekezetű motorvezérlés korrekt beállítása sokszor kemény dió. Ez a DOHC motoros gk. úgy érkezett hozzánk, hogy -biztos, ami biztos- tízegynéhány vonatkoztatási jelet pingáltak a vezértengely fogaskerekekre, borításra, a főtengely végén lévő vezérműszíj kerékre, motorblokkra. A piros, fehér, rózsaszín, zöld jelek kavalkádja arra enged következtetni, hogy többen is szerencsét próbáltak már vele.
Vezérlés
Tuning - 
	Egy önjelölt tuningmester produkciójának és egy erős jobb láb találkozásának eredménye. A motor szakszerüű helyreállítása jóval nagyobb összeg, mint amennyibe az olcsó - no name - tuning került.
Tuning
Publikációk - 
	Cikkeink rendszeresen megjelennek szakmai folyóiratokban.
Publikációk
Külföldi tanulmányutak - 
	Mindenki másképp csinálja... viszont nem árt tudni, hogyan. 2006 ősze, két németországi szervizbe vettük be magunkat, ezúttal két hétre a PSA (Peugeot-Citroen) és a BMW egy-egy nagyobb szervizébe. Ez a gyakorlat immár negyed évszázada tart. Talán elhiszik, ez nem megy olyan könnyen...
Külföldi tanulmányutak
 
 
 
ELÉRHETŐSÉGEINK: 
 
BmS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize 
 
2030 Érd, Rózsa u. 5. 
Tel.: 06-30-598-8006 
BmS
 
Előfordul, hogy túlterheltségünk miatt kénytelenek vagyunk a telefont átmenetileg kikapcsolni. Ilyen esetben a kapcsolatfelvétel legbiztosabb módja az email.
 
 
Email: info@injektor.hu
 
NYITVATARTÁS: 
Hétfőtől péntekig: 8-15 óráig. 
     
ÜGYFÉLFOGADÁS ELŐZETES IDŐPONTEGYEZTETÉS ALAPJÁN,
 
AUTÓ ÁTVÉTEL ÉS KIADÁS KIZÁRÓLAG NYITVATARTÁSI IDŐBEN!
 

Befecskendezős Motorok Szervize • 2030 Érd Rózsa u. 5. • 06-30-598-8006 • info@injektor.hu