Befecskendezős Motorok Szervize - Ügyfeleink szives figyelmébe ajánljuk
  


Ügyfeleink szives figyelmébe ajánljuk

Tisztelt régi és leendő Ügyfeleink! 



SZINTE ÁLLANDÓ TÚLTERHELÉSÜNK MIATT A TELEFONUNK GYAKRAN KI VAN KAPCSOLVA. A BEÉRKEZŐ LEVELEINKET VISZONT RENDSZERESEN ELOLVASSUK, MEGVÁLASZOLJUK. 
 




 


Az eddigi gyakorlat szerint megpróbáltunk maximális rugalmasságot tanúsítani a kocsik munkaidőn kívüli átvétele-kiadása kapcsán. Heti több alkalommal vettünk át reggel 6 óra körül, és adtunk ki este 7 óra után gépkocsikat. 
Nemegyszer előfordult az is, hogy a megbeszélt késő esti, mondjuk 7 órai átvételre a kocsi tulajdonosa ráadásul csak jelentős késéssel tudott befutni. 
Megértjük, hogy legtöbbünknek túlzsúfoltak a napjai, ez viszont számunkra sajnos olyan többletterhet jelentett, amit 2014-től nem tudunk tovább vállalni. 

 





Mint már máshol is leírtuk: 

"Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy nincs lehetőség arra, hogy ügyfeleink a vizsgálatot megvárják. Ennek elsõsorban baleset-megelőzési szempontból van jelentősége, de előfordul, hogy - a sok esetben erős összpontosítást igénylő - feladataink végzése közben a műhelyben beszélgető, telefonáló ügyfeleink hátráltatják a munkánkat. A telefonos - e-mail-es időpont-egyeztetés alkalmával megpróbáljuk a vizsgálat időszükségletét megbecsülni, így segítve ügyfeleinket abban, hogy a gépkocsi eljuttatását és átvételének időpontját meg tudják tervezni." 

A mindennapi diagnosztikai, javítási feladatainkon kívül számos, műszaki problémájára megoldást kereső hozzánk forduló autótulajdonos, szerelő levelét kell megválaszolnunk, nem is beszélve a gyakran tízpercenként megszólaló telefonjainkról. Közben alkatrészt hoznak, közben naponta több érdeklődő, időpontot egyeztető ügyféllel is foglalkoznunk kell, zajlik az élet, valamennyiünknek van épp elég feladata, nemritkán túl vagyunk hajtva. Ebbe a képbe sehogy sem fér bele a nézelődő, kérdéseket feltevő, telefonáló, beszélgető, kocsija mellett toporgó ügyfél. 

 

Természetesen, ha előre egyeztetett időpontban, egy előre láthatóan csupán rövid időt kívánó feladatról van szó (pl. hibakód kiolvasás), értelemszerűen a gazdi a kocsi mellett maradhat. 


Még több információ: Gyakran feltett kérdések oldalunkon. 


MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK! 

 
ELÉRHETŐSÉGEINK: 
 
BmS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize 
 
2030 Érd, Rózsa u. 5. 
Tel.: 06-30-598-8006 
BmS
 
Előfordul, hogy túlterheltségünk miatt kénytelenek vagyunk a telefont átmenetileg kikapcsolni. Ilyen esetben a kapcsolatfelvétel legbiztosabb módja az email.
 
 
Email: info@injektor.hu
 
NYITVATARTÁS: 
Hétfőtől péntekig: 8-15 óráig. 
     
ÜGYFÉLFOGADÁS ELŐZETES IDŐPONTEGYEZTETÉS ALAPJÁN,
 
AUTÓ ÁTVÉTEL ÉS KIADÁS KIZÁRÓLAG NYITVATARTÁSI IDŐBEN!
 

Befecskendezős Motorok Szervize • 2030 Érd Rózsa u. 5. • 06-30-598-8006 • info@injektor.hu