Ügyfeleink szives figyelmébe ajánljuk
Tisztelt régi és leendő Ügyfeleink!
SZINTE ÁLLANDÓ TÚLTERHELÉSÜNK MIATT A TELEFONUNK GYAKRAN KI VAN KAPCSOLVA. A BEÉRKEZŐ LEVELEINKET VISZONT RENDSZERESEN ELOLVASSUK, MEGVÁLASZOLJUK.
Az eddigi gyakorlat szerint megpróbáltunk maximális rugalmasságot tanúsítani a kocsik munkaidőn kívüli átvétele-kiadása kapcsán. Heti több alkalommal vettünk át reggel 6 óra körül, és adtunk ki este 7 óra után gépkocsikat. Nemegyszer előfordult az is, hogy a megbeszélt késő esti, mondjuk 7 órai átvételre a kocsi tulajdonosa ráadásul csak jelentős késéssel tudott befutni. Megértjük, hogy legtöbbünknek túlzsúfoltak a napjai, ez viszont számunkra sajnos olyan többletterhet jelentett, amit 2014-től nem tudunk tovább vállalni.
Mint már máshol is leírtuk: "Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy nincs lehetőség arra, hogy ügyfeleink a vizsgálatot megvárják. Ennek elsősorban baleset-megelőzési szempontból van jelentősége, de előfordul, hogy - a sok esetben erős összpontosítást igénylő - feladataink végzése közben a műhelyben beszélgető, telefonáló ügyfeleink hátráltatják a munkánkat. A telefonos - e-mail-es időpont-egyeztetés alkalmával megpróbáljuk a vizsgálat időszükségletét megbecsülni, így segítve ügyfeleinket abban, hogy a gépkocsi eljuttatását és átvételének időpontját meg tudják tervezni."
A mindennapi diagnosztikai, javítási feladatainkon kívül számos, műszaki problémájára megoldást kereső hozzánk forduló autótulajdonos, szerelő levelét kell megválaszolnunk, nem is beszélve a gyakran tízpercenként megszólaló telefonjainkról. Közben alkatrészt hoznak, közben naponta több érdeklődő, időpontot egyeztető ügyféllel is foglalkoznunk kell, zajlik az élet, valamennyiünknek van épp elég feladata, nemritkán túl vagyunk hajtva. Ebbe a képbe sehogy sem fér bele a nézelődő, kérdéseket feltevő, telefonáló, beszélgető, kocsija mellett toporgó ügyfél.
Természetesen, ha előre egyeztetett időpontban, egy előre láthatóan csupán rövid időt kívánó feladatról van szó (pl. hibakód kiolvasás), értelemszerűen a gazdi a kocsi mellett maradhat.
Még több információ: Gyakran feltett kérdések.
MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!